Ud af komfortzonen rebranding, redesign og designguide

Ud af komfortzonens omdrejningspunkt er løb, trailteknik og events. Der er fokus på adventurerace og rejser med løb som tema.
Ud af komfortzonen manglede en stærk visuel identitet. Vi lavede en designstrategi, som blev implementeret på hjemmesiden, og SoMe hvor virksomheden allerede var meget stærk. Med udgangspunkt i virksomhedens løbetøj udviklede vi en visuel identitet, der satte klare linjer for, hvad Ud af komfortzonen kan som brand. En identitet, der kan rumme mange forskellige ydelser med løb og outdoor som fællesnævner.

  • Redesign
  • Rebranding
  • Rådgivning
  • Designguide
  • SoMe
udafkomfortzonen redesign og designguide
udafkomfortzonen redesign og hjemmeside
digital design og hjemmeside
grafisk design
app design og digital design
app design og digital design
app design og digital design
projektledelse og kommunikationsløsninger
digital design og hjemmeside
grafisk design
app design og digital design
grafik til print
app design og digital design
projektledelse og kommunikationsløsninger